The nack

Hej gamle vän...

Idag är det alltså dags för dop. Typ 20 mil från mig, men det är "nära" i dessa norrländska trakter.

Det blir nog trevlig!

Dock ösregnar det här... Det är inte så trevligt. Kanske är det bättre väder där. Man kan ju hoppas, eftersom jag är gjord av socker och skulle smälta direkt en vattendroppe träffade mig.

Jag är inte van att klä upp mig, och jag känner mig alltid jättefånig när jag gör det, som att jag vore en utomjording eller nåt.. och tänker att alla skrattar i smyg åt mig... Well well... Det kanske dom gör. Men det är lugnt. Jag vill ju tillföra min del av rolighet i världen så...

Jag borde verkligen gå och göra mig iordning nu, men det är nåt som stör mig så fruktansvärt mycket. Jag vet inte vad det är, men nåt är det.

Jag är lite irriterad!!! Eller egentligen rätt mycket irriterad. Men hon gör ju som hon vill...

Sen är jag lite sad. Men jag försöker att inte vara det! Men det är svårt......

Men mest har jag nog ont i nacken när allt kommer omkring. Det kanske är där roten till allt ont kommer ifrån.

Nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback