Lingonsyltsmjölk

Jag välkomnar dig tillbaka kära magkatarr..

Det var längesen jag hade såna probs... Men du kommer ju som alltid när det passar bäst. 

Sugen hela tiden... kan inte äta utan att börja må illa... måste äta hela tiden för att inte få ont... mår illa hela tiden alltså.... Jippey! Men det är väl inte som allra värst, så jag kanske ska vänta med att klaga. Medicinerna sist hjälpte ju superbra. Not! Inte en enda av dom typ 19 jag provade.. 

Eller det kanske inte är magkatarr... Vad vet jag. Men det känns som sist i alla fall. Och jag lever väl inte det sundaste livet heller, så får väl skylla mig själv delvis. 

Sen vill jag att det ska bli ett uppsving i fladdermusstaben! Det är så jävla mycket mygg att man blir tokig ju. Kom och ät upp dom!!!!!!

Undrar om vampyrer äter mygg också. Dom suger ju iallafall blod. Mmmmm

Nä.. skämta bara. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback