Svammel och trams

Okej. FYRA månader sedan jag skrev här...

Kanske tyder det på att jag inte behövt den här bloggen så mycket. Fast jag vet inte jag. Nog skulle jag säkerligen behöva skriva av mig mina djupaste tankar också. Men jag har som slutat göra det här med. De tankarna stannar inom mig, och bara där skulle man kunna säga.

Mestadels för att jag inte tycker det ger så mycket att sitta här och klaga, jag har en förmåga att framstå som en aning patetisk ibland. Det bjuder jag gärna på... men viss måtta får det ju vara på det hela.

Det finns egentligen 2 saker jag skulle vilja kunna skriva om här som är sådär "buhuhuhu-stackars-dig-då", men som jag kommer låta bli att skriva om. Om nån hemskt gärna vill veta så får ni fråga mig 'personligen' eller hur man säger.

Konstigt nog längtar jag tills vardagen drar igång igen... Nu är det jullov ett par veckor och jag skulle VERKLIGEN behöva ta tag i ett par restuppgifter, men det kommer inte ske om jag känner migsjälv rätt, och det gör jag ju - tyvärr.

Veta fan när jag kommer bli klar. Aldrig kanske. Det känns ju lite småjobbigt... Men det är mitt eget fel. Eller nä, det är det egentligen inte... men det ser ut som att det är mitt eget fel... Crap.

Jag har listat ut (för ett bra tag sedan) var den tomma biten i mig kommer ifrån.. Den som bara är där och stör den annars så vardagliga och helt okejiga vardagen. Det finns inte så mycket att göra åt saken bara. Tiden har sin gång och det är ju bara att följa med. Följa med med med följa följa följa med.

Just det. Nu är julen 2009 helt slut också. Nästa jul kommer inte förrän nästa decennium. Fatta.. vi lever på -09 talet och är födda på 1900-talet. Att säga att man är född 1909 låter ju som det vore för eh... 100 år sedan..... Nä men, det låter ju jättejättegammalt. Om 100 år kommer 2009 att låta jättejättegammalt ju.. och då levde vi och verkade.

Svammel och trams. Nu måste jag sova om jag ska orka stiga upp nångång!

Ses om fyra månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback