Läser ni fortfarande den här bloggen?

Jag skriver i den här bloggen, så inte mina kursare (barnsligt ord va?) ser att jag är vaken såhär sent.. Finns ju nån enstaka som har adressen till min andra blogg.

I'm feeling down down down yesh.. Gjort ett par veckor nu, vet inte om nån annan märkt det utom c. Alla andra (irl) är så självupptagna ändå så. Det känns åtminstone så ibland. Liksom om inte jag hör av mig på ett par dagar är det jag som inte hört av mig, varför har jag inte gjort det? osv.. Det är väl lika mycket dom som inte hört av sig? Jag är inte direkt den enda jävla personen med telefon. Right?

Jag vet inte om jag berättat för er att jag är nere heller så.. Totalt förvirrad. As usual.

Inte blir det bättre när man får sms som säger att man är egotrippad och inte kan sätta sig in i hur andra har det. Alltså, jag bryr mig inte ett minsta lilla dugg om vad kristoffer säger eller tycker! Jag har inte sett honom som en bra vän på riktigt riktigt länge (typ 15 år kanske?) ändå så.. Men det får mig ändå att tänka "undrar om nån annan av er tycker så också?" Damn u timmymind yesh

Jag är ganska trött nu. Kanske man skulle ta och sova?

Mugga mugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback