less

Det känns som alla sviker mig på ett eller annat sätt. Det som hände idag var givetvis inte på nåt sätt med flit det förstår jag ju.. men ett exklusivt mess till mig kanske? Eller jag vet inte, är inte ett dugg ledsen på henne. Däremot är jag kanske extremt känslig och dan, men det känns som att jag tappat alla. Det var bra ett bra tag, sen blev allt som vanligt igen? Känns lite som jag tappat förtroendet till människor i min närhet. Jag tror en sak, men det visar sig vara en helt annan.

Imorgon är det nyårsafton. Jag blir hemma. Förhoppningsvis får jag 41 grader i feber och börjar yra och kallsvettas och hosta lungorna ur mig, på så vis skulle jag inte känna mig lika misslyckad.

Kommentarer
Postat av: JAG

JAG FICK HÖG FEBER! DRÖMMAR KAN SLÅ IN!!!

2009-01-17 @ 00:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback