theiupdate

Eftersom denna månad snart är slut (ja, snart!) så tänkte jag att det var dags att uppdatera lite!

E ville att jag skulle följa med ut igår. Först ville jag, så jag sa kind of ja.. Fast sen slog verkligheten mig i huvet och sa "du ska ju plugga imorgon (alltså idag onsdag..)" Så jag följde inte med ut, vilket var tråkigt eftersom P skulle spela på utestället.. Aldrig hört honom/hans band.. Hade varit roligt!

Varför är jag så?? Jag är UNG!! Jag kan vara ute sent för att sedan stiga upp tidigt! Jag ska palla sånt! I'm no granma. Eller? Är jag det? Ja, ibland undrar jag faktiskt.. Särskilt efter att jag städat halva kvällen och tyckt det var riktigt trevligt.. Inte för att det desperat behövdes, men man måste ju ha nåt att göra.. för att undvika pluggandet.. Iof har jag inte undvikit pluggandet den här veckan, jag och Linda har pluggat spanska riktigt duktigt. Inte för att det kommer hjälpa, men det känns bättre än att inte ha pluggat alls! And I'm telling you, jag är expert på att veta hur det känns att inte ha pluggat alls...


Nå, nu till uppdateringen av mitt fysiska & psykiska tillstånd..


Det går oerhört mycket upp och ner (precis som vanligt med andra ord). Kan må F*N ena stunden, för att i andra tycka det är helt OK, men inte mer.. nä mer än OK får jag ju absolut inte känna, det vore ju en katastrof!! Iaf känns det som att nån eller nåt tycker så och gör att jag mår som jag gör..


Kanske kanske kanske är den där nån eller nåt jag själv, jag vet inte? Kanske är det mitt fel att jag tillåter mig vara ledsen för saker jag inte borde vara ledsen över, må dåligt för saker jag inte borde må dåligt över, vilja storböla över saker jag inte borde storböla över osv.. 


Ja, vem vet? Inte fan gör jag det i vart fall!


(P.S. Jag tror jag saknar den här bloggen.) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback