Försvann för snabbt =(

Ibland får personer en att verkligen känna sig värdelös. Och det räcker inte med att få en att känna sig liiite värdelös, nejdå, man måste spä på det.

Jag gick tidigt ikväll med. Pang bom liksom. Väntade inte ens på att dans skulle komma tillbaka. Kunde inte. Så jag säger ett extra godnatt här som kompensation... lol... Förlåt mig =(

Jag börjar tvivla mer och mer. Vet inte var jag ska stå. Ska jag stå med jämt, vilket innebär just dom gångerna.. eller ska jag skita i det, eller vad fan ska jag göra?

Jag förstår samtidigt som jag bara vill upplösa allt också. Suck. Vissa saker suger. Saker som får en att vilja slita håret av sig, kasta sig in i en gran eller hoppa upp på Golden-gate bron.

Ska till ö-vik nästa vecka då.. Happ.. far på söndag. Kul kul... NOT.

Jaja, antagligen förtjänar jag det.

Skiter i mig själv från och med nu. Lika bra det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback